Monday, March 28, 2011

14. kesian

semalam punya siang aku kat office tada benda nak buat, so aku pergi selongkar selongkar blog orang, and aku terjumpa ni http://awekchucktaylor.blogspot.com/.

kisah real love story, and end up aku banyak habiskan baca online novel ni and malam aku jadi paparazzi explore siapa semua orang dalam ceita and aku dapat jawapan. and awal sampai akhir cerita ni* walaupun ada lagi yang belum diupdate, dari opinion aku, aku paling kesian dekat 'Mira' laa as dia yang paling banyak berkorban untuk semua orang lebih dari diri dia sendiri. :)

and pagi ada officemate aku pun sibuk baca dan mula start emotional *agak dahh -.- hahah so dia pun nampaknya banyak ke side 'Mira' tapi overall and the exact story pun kitaorang sendiri tak tahu. so kalau ikut opinion memang macam tu laaa. rip 'Nana' and their mother as well. JFE