Friday, December 24, 2010

4. dunia dan manusia


arrghhh ! tadi aku tengah main game syok syok, and tiba tiba je otak kecik aku ni dok terfikir pasal benda yang aku nak cerita ni laaa. aduyai memang potong gila !

okay aku pun tak tahu nak start macamana. actually, aku dah penat layan kerenah orang, perangai orang, ragam orang. yang paling penat nak jaga hati orang. habis hati aku ni ada ke diorang jaga? atlast sendiri juga kena jaga. macam orang semua cakap " semua orang xsempurna ,abis kau sempurna sangat lah? semua orang ada salah. aku admit aku pun salah. dan kau pun sama. kita sama saja. tak lebih tak kurang. aku tahu aku pun ada buruknya ada jahatnya.

actually apa kau nak sebenarnya dari aku untuk puaskan hati kau?
kalau aku ada silap cakap. cuba cakap kat aku bukan orang lain.

dulu maybe aku macam tu, tapi sekarang tak daaa. aku dah muak, malas, bosan semua. aku nak pandang depan je yang dulu and lama malas nak fikir. aku still macam dulu takkan berubah, tapi untuk kau saja aku berubah.

' boleh jalan macam biasa tapi tak macam dulu '.
im sorry. thats the best way. im not your decoy anymore.

aku tak kisah apa jadi sekarang. aku tahu apa aku rasa, apa aku nak, so jangan paksa aku buat apa yang aku tak nak. buat apa nak buat benda yang kalau diri sendiri tak nak kann? sekarang ni orang nak cakap apa cakaplah aku tak kisah langsung. cakap la sampai mulut tu dah penat cakap pasal aku. lagi aku dengar lagi aku jatuh baik tak payah laa. dan yang paling aku menyampah kan, aku buat ke aku tak buat ke mulut tu still tak berhenti cakap. hahah suka hati.

' orang yang betul betul kenal aku, mereka tahu.' dan terima kasih.

( jap entri ni macam emoo lebih, :P ahhh biarlah blog aku hiihiik)


p/s: aku still tak bole lupa pasal broga tuhh ! sampai sekarang tak bole stop senyum :) lagi lagi super hug from superfriends ( aan, miera, unta). thanks friends :D tak lupa boyfie i love you so