Wednesday, December 22, 2010

2. BROGA :D




yeehaaa ! okay sekarang pasal broga. japp banyak lagi yang aku dah buat tapi paling ingat sekarang broga. yang lain kejap kejap lagi lah :). okayy so pasal broga. one word. AWESOME! . lagi best dari paramore concert yang aku pernah pergi rasanya maybe sebab ada kawan and boyfriend yang ikut hiihii. tapi bila fikir laa balik bila aku dengan diorang tak rasa macam kawan laaa. lebih dari tu kot.rasa macam family :) haih after jumpa rasa nak jumpa lagi nak jumpa lagi. kalau la boleh lepak and jumpa hari hari kan seronok. aku sendiri tak tahu nak cerita dari mana , yang mana satu ! semua nya BEST! dari awal sampai habis ! lagi lagi bila dah baca blog aan :) so aku rasa tayah cerita kott nanti bila dah dapat gambar bole la tengok sendiri



............................................................



............................................................



eh nak la cerita ! hehehe so malam tu aku tunggu syafiq datang dulu then baru gerak amik aan serta susu lembunya ( sorang koyak da jumpa! tinggal lagi 2) kat jusco then lepak jap makan kat pelita untuk saja saja nak abiskan masa sebab time tu macam awal plus lapar. after that, gerak bangi and at the same time kepala aku dok fikir "sempat ke tak aku sampai ofis ni before 9? aduhh kalau xsempat macamana? aku pun xpernah pula tengok muka boss aku bila naik hangin kan? apa salahnya tak?" sampai bangi, apa yang aku nak, tengok muka orang2 yang aku rindu and lamaaa gilaaa babi aku xjumpa ! so sampai, jumpa lagi 2 orang koyak. macam biasa la perempuan bila dah jumpa kawan lama kann apa jadii ~ peluk kuat kuat depan orang ramai sambil jerit jerit excited ! tapi kisah apa orang nak cakap or pandang. janji kitorang happy sudah. duduk 1 meja borak borak mengata masing masing sampai tak nak kalah. Yang ada masa tu beby ( nak gedik jappp bahaha), amad, amar, miera, aan, susu lembuu ( aliff hihii), unta, kurakura ( tapi aku rasa dia dah tukar species la kottt), scay, adi. time tuu, aku rasa mengantuk sangat tapi nak borak. after that, gerak brogaaa.yayay! sampai2, tengok kitorang jee yang ada.



then, start laaa explorace ( bak kata miera la kan) memang excited habis tak ingat punya. Rasa nak naik laju laju . sampai atas tu memang puas! lagi lagi dengan diorang ni ! tapi cuma tak dapat tengok sunrise je :( plus cuaca tu laa xbagus sikitt tapi still best kottt. next time kita pergi lagi okayy !:D thanks for the day, friends :D love you guys!



> tak sabar nak tunggu gambar2 from amad ! :D